اقدام تنها در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang کار می کند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اقدام تنها در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang کار می کند

اقدام تنها در کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت RiñonLos بیماری کار می کند بیماران ممکن است به از دیالیز. خلاص هستند، اما برخی آن را باور نمی کند. دکتر شما همیشه می گوید که آیا دیالیز یا پیوند کلیه تنها راه درمان آنها پیوند. در واقع، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تواند به شما کمک دیالیز جلوگیری از و بیمارستان ما با حقایق صحبت می کند.

قبل از آمدن به بیمارستان ما، او یک بیمار نارسایی کلیه بود و در حال حاضر گرفته دیالیز. سطح کراتینین او بالاتر از 900umol / L و جو در زمان دیالیز سه بار در هفته. دیالیز، ضعیف تر و ضعیف ساخته شده است. تهوع و استفراغ را تسکین دریافت نمی کنند. علاوه بر این، او شروع به رنج می برند از سردرد و تنفس دشوار. سطح کراتینین خود را به 980 umol / L افزایش

برای رسیدن به یک درمان موثر، او را به بیمارستان ما برای درمان است. به عنوان حال علایم شدید با سطح کراتینین بالا، بیمارستان ما مرتب به تنظیم دیالیز مدیریت وضعیت آنها. زمانی که شرایط او کردم پایدار، ما یک سری درمان های طب چینی داد.

یکی از آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است. در این روش درمانی است که به خارج استفاده می شود و داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار. اسمز ماشین آلات و کمک مایع نافذ از مواد تشکیل دهنده فعال خود را وارد مستقیم کلیوی نفوذ پوست آسیب. این احساس بسیار راحت است و مانند یک ماساژ.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها در چین، که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان اعمال می شود. از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، که کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، بافت کلیه آسیب دیده را می توان در این فضای خوب خون تعمیر. سپس شما عملکرد کلیه را بهبود بخشد. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیش از حد کراتینین را از بدن خود را تخلیه می شود. سطح آن بالا کراتینین کاهش ریشه.

بعد از درمان از طب چینی، سطح کراتینین او کاهش یافته است به 453umol / L و در پایان به 121umol / L دیالیز با موفقیت اجتناب بود.

همه بیماران نیاز به درمان دیالیز. در حالی که درمان نارسایی کلیه درمان به موقع و صحیح، جلوگیری از دیالیز. این یک داستان واقعی در بیمارستان ما است. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید دکتر ما برای WhatsApp مشورت: +8615732170898 یا پیام زیر را ترک، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: